lördag 30 april 2011

Promenad

Imorse när jag skulle ut och gå började det att dugga och var tok grått på himlen. Tänkte ge upp promenaden men icke det. Slängde på mig regnkläder som jag haft turen och fått av min kära mamma och när jag kom ut genom dörren hade det såklart slutat regna. Kändes som att jag var med i en jäkla komedi film, vad jag än gjorde ville vädret tvärtemot. Men promenaden på strax över 8 km blev gjord iaf, skönt! Nu ska vi snart iväg och tvätta bilen.

Skickat från Erikas Samsung Mobil

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som håller igång med dina promenader =) Hur ska jag komma igång tro hihi! Hoppas allt är bra! Kram Terese

    SvaraRadera
  2. Tack tack! nu har jag verkligen kommit in i det där med dagliga promenader så jag kan bara inte låta bli,känner mig så förbannat lat då =) Det gäller att komma över den första tröskeln med att man tycker det är jobbigt. Allt är bra med oss. Själv? Kram

    SvaraRadera