onsdag 4 maj 2011

Vitsippor från barnen

Idag fick inte jag och Lava sån bra start på morgonen för vi försov oss ända till halv 10, höll på att få en chock när jag tittade på klockan. Lava sov dåligt i natt, hon hade mardrömmar så det blev inte mycket sömn för min del. Vi klev upp och klädde på oss lite snabbt, lava drack välling och hann titta lite grann på bompa. Sen började vi traska upp mot dagis och då hade vi riktigt tur att vi prickade in fröken Bettan och Lavas tjej kompisar från dagis. Lava blev så glad så hon sprang fram till dom och alla barnen blev så glad över att träffa Lava, sånt värmer ett mamma hjärta att se. Dom var ute och plockade lite skräp och barnen hade även plockat vitsippor. En utav flickorna som heter Stella och är Lavas bästa kompis kom fram till mig och sa "dom här blommorna är till dig, du får dom"och sträckte fram en stor bukett, dom andra tjejerna såg så glad ut och hängde på dom med med sina små buketter i alla olika storlekar. Tänk vad små saker kan göra en så glad och vända en dag till något mycket bättre. Älskade barn! Så för min del var det bara att vända om och gå hem då fröken frågade om det var okej att Lava följde med dom på en gång, då slapp jag gå med upp på dagis och Lava skuttade iväg så glatt med kompisarna

Skickat från Erikas Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar