tisdag 21 juni 2011

Linnen och träning

Ja jag vet att jag är galen! Men nu är det så här att jag älskar linnen och det är mitt favorit plagg och jag har alltid passat på att köpa en massa i olika färger när det varit bra pris. Jag vet att det alltid blir så att dom slutar med dom modeller jag brukar tycka om och det är så typiskt. Tex på Gina Tricot har den sorten jag alltid köpt utgått ur sortimentet nu och jag blev super glad då det blev rea på dom färger som var kvar för någon dag sedan. Men vet ni vad, nu har jag fattat tycke för Cubus super långa linnen och dom har det oxå varit super bra pris på just nu, underbart!!
Nog pratat om linnen.
Idag har jag tränat som en galning. Först gick jag min dagliga promenad, och med en väldigt bra ljudbok i öronen blev det hela 1, 2 mil avklarad på morgonen. Sedan blev det ett hårt spinning pass på kvälls sidan. Så jag är väldigt nöjd med min träning idag. Och helt otroligt så har jag fått ihop ca 32000 steg och det är riktigt mycket. God natt och sov gott

Skickat från Erikas Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar