tisdag 1 mars 2011

Alla hjärtans dag!

(Ja ni kan ju gissa vilken dag detta skulle ha lagts in egentligen! ) Idag är det alla hjärtans dag. När jag och lava kom hem från birsta nu ikväll så fick jag 10 st jätte fina röda rosor utav micke. =) blev väldigt glad och överraskad. Man har inte en helt hopplös sambo med andra ord ; ) nä så ska jag inte säga, han har sina ljusa stunder han oxå. Lava fick välja present åt micke och då blev det ett ³-pack röda kalsonger. När lava vaknade till lite senare på kvällen så blev hon glad när hon märkte micke i soffan så hon var tvungen att mysa lite innan hon gick och la sig igen. Innan hon la sig visade jag rosorna för lava och hon bara gapade, jag sa åt henne att lukta på dom och när hon gjort det sa hon "pappa, dom är ju underbara! " man kan inte göra annat än att skratta gott när denna lilla prinsessa öppnar munnen.

Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar