onsdag 16 mars 2011

Vinst från barnens hus

Idag på em efter jag varit och tatuerat mig, så åkte jag och mamma en snabb sväng på birsta. När jag var inne på hm och kollade på kläder åt lava så ringde mobilen. Det var barnens hus som ringde och jag hann inte svara så det var bara att ringa upp dom. Tjejen som svarade i telefon frågade då om jag har en dotter som heter lava och då jag svarat ja sa hon att lava vunnit pris i lego tävlingen jag lämnade in på i lördags. Så det var bara till att hämta ett paket som låg där och väntade innan jag skulle hämta lava på dagis. Måste säga att det var förbannat skoj att vinna någon gång = ) lava blev jätte glad när jag kom på dagis och berättade för henne. Det var några leksaker och dessutom var det faktiskt ett present kort på 150 kr med i paketet. Super bra, då läggs det till någon present då lava fyller år!

Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar